חוויה טרופית בסרי לנקה

מאת: אילן
כאשר אני וחברה התלבטנו לאן לנסוע הפעם, החלטנו שהגיע הזמן לגוון – לא עוד לאירופה הקלאסית או לאמריקה הנוצצת כי המטרה הייתה למלא מצברים אחרי שנה של עבודה קשה. הגיע הזמן לעשות טיול אקזוטי אמיתי, למקומות שנוכל לראות רק במקומות מאוד ספציפיים בעולם. לאחר שוטטות קצרה באתרי תיירות בעולם הבנו על טיולים לסרי לנקה שהם באמת משהו מתאים לנו והחלטנו לנסוע אל סרי לנקה. הכל מעולה והחברה שלי שהכרתי לא מזמן באתר של הכרויות בחינם התלהבה מאוד והחלטנו שאולי נעשה הריח דבש כאן.
החששות היו רבות, אך מרגע הנחיתה שכחנו את הכל ונסחפנו אל היופי של סרי לנקה. נופי טבע מדהימים שלא ראינו בחיים, חיות מדהימות אשר רואים רק בסרטים בטלוויזיה. ללא ספק מדובר בטיול שהותיר בנו את הזיכרון הטוב ביותר – כל יום היינו נפעמים מחדש מהיופי של המדינה המרתקת הזאת. בקרוב מאוד אני ואשתי חוזרים אל סרי לנקה, אנחנו בטוחים שנותרו לנו דברים רבים לראות.

חופשה משפחתית בסרי לנקה

מאת: משפחת יונה
חופשה משפחתית בסרי לנקה נשמע קצת הזוי, אך החלטתי שאני ומשפחתי נצא לגלות מה יש לאי המסתורי הזה להציע למשפחות. אני יאיר בן 45, אישתי ושתי ילדינו הקטנים בני 10 ו-12 החלטנו לצאת לטיול במקום שלא הכרנו בעבר – סרי לנקה. לאחר טיסה של בערך 8 שעות הגענו אל סרי לנקה.

השיא של הטיול מבחינתי ומבחינת משפחתי זה ההגעה אל שמורת הטבע – מקום מדהים ביופיו. בשמורת הטבע הצטרפה אלינו משפחה מקומית על מנת להדריך אותנו בשבילי השמורה. במהלך הטיול רכבנו על פילים, הכרנו וביקרנו משפחות מקומיות וסיימנו את הטיול בלינה במלון השוכן על שפת הים העצום של סרי לנקה – ללא ספק טיול שלא נשכח לעולם.
עוד משהו שלא אשכח זאת הצגה במסעדה של המלון. היו מספר דברים בהצגה אבל מה שכבש אותנו הייתה ההתגה של אומנויות לחימה או בעצם משהו דומה לזה שראינו באחד הערבים. היה משהו מיוחד שלא רואים כל יום וא בעצם לא רואים בשום מקום אחר.