איזור נוורה אליה – Nuwara Eliy – הנקרא גם “העיר של האור”, והיא מתנוססת לגובה של כ- 1868 מטרים. היא נחשבת לאחת הערים החשובות בייצור התה במדינה והיא כולה נמצאת באיזור של נוף ירוק והררי. ניתן למצוא במקום מפעל לייצור תה ומטעים שבהם ניתן לצפות באיסוף העלים לתה.
את העלים קוטפות נשים טמיליות ואפשר לראות את לבושן הצבעוני המסורתי, אשר הגיעו ממדינת טמיל רנאדו שבהודו על ידי הבריטים במאה ה-19, מאחר והמקומיים לא רצו לעבוד במטעי התה. הסחורה הולכת לייצוא לעולם כולו, שכן התה הציילוני הוא המפורסם והמשובח בעולם.
המקום מכונה גם “אנגליה הקטנה” משום הבניה של בינייני המגורים בתקופה הבריטית ששוב מזכירה לנו על השליטה הקולוניאלית. האיזור זה של סרילנקה הוא איזור טיולי מדהים להפליא כאשר בסביבתו המון מפלים והמון מסלולי הליכה. בעיר ישנם המון גנים מטופחים, בתי לבנים אדומות, מגרשי גולף. כמו כן, העיר משקיפה על ההר הגבוה ביותר בסרי לנקה והוא הר הפידורוטלגלה. האקלים באיזור הוא נוח ביותר ומאפיין את האקלים הטרופי. האמת שהרבה מקומיים מדברים אנגלית אבל הם עדיין צריכים מורה פרטי לאנגלית כדי להשתפר.
זהו איזור חשוב מעין כמותו לתושבים בעיר מכיוון שכאן מיוצרים רוב מוצרי הירקות והחלב אשר מסופקים למדינה השלמה סרי לנקה.  חופשה בסרי לנקה אינה תהיה חופשה אמיתית מבלי לבקר ולראות את המקומות החשובים הללו.