כי השארתי קצר מאוד, לא היה לי שיעורי בית. סיטי לא בכלל הייתי ממני. אבל רציתי והצלחנו לאס סרי לנקה מפתיע אותי. בדרך כלל נמשכים למקומות שלא היו פעם מושבות של המעצמות הגדולות של העולם, כי כל כוח מרכזי הותירה חותם על הטריטוריה של המאסטר. סרי לנקה, או ציילון, כפי שהם בשם מושבה בריטית, היה הפורטוגלים, ההולנדים והבריטים.

הכביש סרי מסוים אי בצפון האוקיינוס ההודי, האי סרילנקה,  מוכרת ברחבי העולם שלה מבחר תה, נובע הקולוניאליסט כוחות. ההולנדים היו שעודדו ו מסובסד בשתילת קצירת , ואז כאשר קינמון כבר לא היה רווחי בשביל נטיעת קפה ועודד בסופו של דבר, לאחר החלפת מחלה הרסנית של עלה עץ קפה, תה, להיות, כמובן, על ידי הבריטים. אז, כפי שאתה יכול לראות, יש סיפור של התמדה. תה מייצג כ- 12% מהתוצר, הפקת סרי השנתי מעל 700 מיליון דולר.

לפני שאתה מתחיל לדבר על המסלול בו אורגן בסרי לנקה, בואי אתן לך כמה סיבות לתכנן חופשה בסרי לנקה. אני מודה. זה לא ברשימה שלי של מקומות לבקר בעתיד הקרוב, אבל זה כי אני מאוד מרשים ובמצעדים ושמש. כמובן חשבתי רדוד, כי יחד עם אלה כמה ימים בילה בסרי לנקה הבנתי החוף והים הם מתובלים בטעמים היסטוריה עם מאות סוגים של תה, עם הפרטים של תרבות אסיאתית עם השפעות אירופאיות, עם חיוכים, אבל המקומיים עם זה גלי כדי .