סרי לנקה שוכנת מוסתר תחת שני “ענקי קנה מידה”, דרום מזרח אסיה, הודו, אשר די לאחרונה  תיירים. עם זאת, שמחתי לגלות יעד טרם להתגבר, הוחלף על ידי תיירים. לונלי פלנט אומר “עכשיו זה הזמן לגלות את סרי לנקה”. ומסיבה טובה.

בילינו 4 ימים בסרי לנקה, החל מהביקור באזור נגומבו, ממשיכים לכיוון מקדש דמבולה עם חמישה הסלע, בירת מימי הביניים פולונרובה, סרי לנקה, סיגירייה, עם “מבצר של גן עדן”, מקדש השן הקדושה קאנדי, בשילוב עם ביקורים זנזיבר בחוות מלא טעמי התבלינים ואת הגנים הבוטאניים המלכותיים. בשבילי הציפוי על העוגה היה בית היתומים לפילים, שם ביליתי את כל היום. הרשים אותי מאוד, חוף נגומבו, עם כתום חול, בדיה יפה.

בדיוק כמו הסיפור הנ ל, אני נחת בקולומבו מוקדם בבוקר, בסביבות השעה 4. הכביש היה רופף, בעיקר כי היה לי חיבור מהיר מדובאי לכיוון קולומבו. משדה התעופה הלכנו היישר אל החוף, אתר נופש השייכים לאחת החברות נסיעות בגודלה בסרי לנקה, נוסע. אתר הנופש ממוקם במרחק של רק 20 דקות משדה התעופה, זה נקרא Beach.

מחירים סרי לנקה: 13 ימים סרי לנקה ולמעגל האיים המלדיביים עם מ 2390 יורו/אדם, מינימום להישאר 7 לילות עם חצי פנסיון בסרי לנקה עם ב 945 יורו, בתוכנית ברובלה מ- 906 יורו עבור 7 לילות חצי הלוח עם סוכנות 4 עונות. כל המחירים לעיל כוללים דמי משלוח דרך האוויר.